Donec eu elit in nisi placerat tincidunt in eu sapien. Proin odio nunc, interdum vel malesuada pretium, fringilla sit amet metus

TOPIC: Køb UGG Klassisk Støvle

Køb UGG Klassisk Støvle 2 years 7 months ago #15639

Der var engang, hvor Køb UGG Klassisk Støvle var værdsatte varer. I begyndelsen af ​​2000'erne var de modeækvivalenter til Beanie Babies eller Tickle Me Elmo med hensyn til fanatiske følgere og rekordhøje udsalgsrater. Forud for designeren Crocs og FitFlops, der blev anset for at være "seje" i dag, var Uggs både den mest eftertragtede og meget hånede sko i mine tidlige gymnasieår. Jeg kan huske, at jeg så pre-TMZ paparazzi-billeder af Kate Hudson og Kate Moss iført dem, førstnævnte med en boho-kjole og sidstnævnte med jeans. Det var et af de øjeblikke, du siger til dig selv: "Der er absolut ingen logisk grund til, at jeg elsker og har brug for disse, men det gør jeg, det gør jeg virkelig."



Med den samme ånd og følelse, som du forventer af UGG Klassisk Støvle Tilbud, genskaber Classic Revolution Collection klassikeren i stildrevne designs til enhver slags individ. Ved at parre dristige og uundskyldende venner af mærket på tværs af generationer – inklusive Slick Woods og hendes søn, Kim Gordon og hendes datter Coco, Luka Sabbat og hans far Clark – fejrer #UGGLIFE det utraditionelle.

Ikke længe efter at jeg opdagede billeder af Paris Hilton og Olsen-søstrene i UGG Klassisk Støvle Udsalg, tvang jeg min mor til at tage mig med til en lille butik på North Side of Chicago – en af ​​de eneste lokale butikker, der førte mærket, før det slog stort i US Hendes pande blev hævet hele tiden, og hun undrede sig sikkert stille over, hvorfor jeg ville have noget på mine fødder, der fik mig til at se ud, som om jeg kørte med slædehunde i Alaska. "Fordi de er seje!" Jeg spyttede tilbage på hende med teenageårenes ild og raseri. Hun gav efter, og ud gik jeg med mit første par: de klassiske læglange lys tan Uggs med shearling trim på ydersiden. Kate Hudson havde nøjagtig de samme.

Rygterne er sande, vinteren er på vej. Det betyder, at det er tid til at bytte natmarkeder ud med Netflix, fitnesscentret med yoga derhjemme og poolrutsjebaner med et par UGG | Nye Kollektioner Online. Ikonisk og luksuriøst komfortabel, vidste du, at ugg-støvler er det officielle fodtøj til folk, der ved, hvordan man gør livet rigtigt? Fåreskindsvidunderne kan spores tilbage til slutningen af ​​70'erne, da en australsk surfer, der bor i USA, introducerede dem til det sydlige Californien og derefter USA og helt til begyndelsen af ​​2000'erne, hvor det tidlige modeikon Paris Hilton regelmæssigt blev besøgt i dem og Oprah anså dem for en af ​​hendes "favoritting" (ja, alle i publikum den dag fik et gratis par).

Det er formentlig en afsmittende effekt fra det nuværende væld af Noughties-nostalgi, der overhaler mode – blottede G-strenge, velourtræningsdragter, sloganhatte... UGG Klassisk Støvle Kvinder/Mænd var A-listers uofficielle uniform i årene 2001 til 2004, båret af alle fra Sarah Jessica Parker til J.Lo, Britney Spears og Paris Hilton. Ved at analysere disse billeder forsøgte jeg at forstå, hvad deres tiltrækningskraft var dengang – overbevist om, som jeg altid er, at modetrends i høj grad er tegn på skift i den måde, vi forstår popkultur på.

www.neufstovle.com
The administrator has disabled public write access.